כרטיס ביקור דיגיטלי למטפל ברפואה משלימה מעניק למטופל במה להציג את עצמו ואת האג'נדה הטבעית של הטיפולים האלטרנטיביים שהוא מעניק.
לא כל מי שהולך לטיפול מתחום הרפואה המשלימה יודע תמיד לקראת מה הולך, מה עומד מאחורי התורה הזו ומהו מקור הטיפולים הללו בעולם. כאשר יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי, יש אפשרות לספר קצת על תחום הטיפול המסוים, בין אם זה אבנים חמות, דיקור סיני, עיסוי תאיילנדי או טיפול בכוסות רוח או שיאצו. יש ללקוח הזדמנות להבין עוד כמה דברים לפני שהוא מדברעם המטפל. זוהי אפשרות להציץ לעולם הרפואה המשלימה ולגישה ולתורה שעומדת מאחורי כל טיפול. המטפל יכול לספר במה הוא מאמין, מהן שיטות הריפוי שהוא משתמש בהן ולמי זה עשוי לעזור וכך לשווק את עצמו לקהל גדול יותר.
לא מעט עסקים, קטנים ובינוניים כאחד, נוהגים להשתמש בכרטיס ביקור על מנת להציג את עצמם ואת העסק שלהם וכמובן במטרה למסור את פרטי יצירת הקשר שלהם. כרטיס ביקור מנייר הוא אמצעי טוב מאוד לשיווק העסק שלכם, אך בעולם הדיגיטלי של היום, בו מתנהלת לרוב תקשורת באמצעות שליחת הודעות, שיחות טלפון, פגישות זום ושיווק ברשתות החברתיות, כרטיס ביקור דיגיטלי ייתן לכם תדמית חדשה, מקצועית ומתקדמת יותר.
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה האתר הקטן שלכם שיוביל את כל מי שצופה בו למידע תמציתי, חשוב ונחוץ, יציג אתכם בצורה שתבנה לכם תדמית טובה ומוניטין גבוה. בתוך מספר שניות הלקוחות הפוטנציאליים יוכלו לצפות בכל המידע הרלוונטי על העסק שלכם, ליצור איתכם קשר או להשאיר לכם פרטים.