כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית

אחד הערוצים הכי שיווקיים ופרסומיים עבור כל קוסמטיקאית הוא כרטיס ביקור דיגיטלי לקוסמטיקאית. מכיוון שמדובר בתחום בו החיצוניות והיופי הם רבי משמעות וכל אחת מאמצת שיטות ייחודיות לטיפולים קוסמטיים, יש מקום להראות זאת בכרטיס ביקור באופן של סרטון המציג טיפולים שנים, תמונות המציגות את הטיפולים ואת הקליניקה וגם לתת לקוסמטיקאית לספר ללקוחות שלה איך היא עובדת, מה המומחיות שלה ולמה כדאי להם להגיע דווקא אליה.

זוהי הזדמנות פז לעשות את הרושם הנכון על הלקוחות, לגרום להם להתעניין בטיפולים ולבוא לבקר. להכיר את הקליניקה ולהפוך ללקוחות.

יש הבדל גדול אם נותנים ללקוחה של קוסמטיקאית כרטיס ביקור מנייר או מזמינים אותה להצצה בקליניקה ולשיטות העבודה – וזה מה שעושה כרטיס ביקור דיגיטלי וזה תמיד מנצח.

לא מעט עסקים, קטנים ובינוניים כאחד, נוהגים להשתמש בכרטיס ביקור על מנת להציג את עצמם ואת העסק שלהם וכמובן במטרה למסור את פרטי יצירת הקשר שלהם. כרטיס ביקור מנייר הוא אמצעי טוב מאוד לשיווק העסק שלכם, אך בעולם הדיגיטלי של היום, בו מתנהלת לרוב תקשורת באמצעות שליחת הודעות, שיחות טלפון, פגישות זום ושיווק ברשתות החברתיות, כרטיס ביקור דיגיטלי ייתן לכם תדמית חדשה, מקצועית ומתקדמת יותר.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה האתר הקטן שלכם שיוביל את כל מי שצופה בו למידע תמציתי, חשוב ונחוץ, יציג אתכם בצורה שתבנה לכם תדמית טובה ומוניטין גבוה. בתוך מספר שניות הלקוחות הפוטנציאליים יוכלו לצפות בכל המידע הרלוונטי על העסק שלכם, ליצור איתכם קשר או להשאיר לכם פרטים.

אהבתם? שתפו את הכתבה >>

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin

מאמרים נוספים

כרטיס הביקור הדיגיטלי ישנה הכל בעסק שלך!