כרטיס ביקור דיגיטלי – פתרון לבעלי עסקים

לא מעט עסקים, קטנים ובינוניים כאחד, נוהגים להשתמש בכרטיס ביקור על מנת להציג את עצמם ואת העסק שלהם וכמובן במטרה למסור את פרטי יצירת הקשר שלהם. כרטיס ביקור מנייר הוא אמצעי טוב מאוד לשיווק העסק שלכם, אך בעולם הדיגיטלי של היום, בו מתנהלת לרוב תקשורת באמצעות שליחת הודעות, שיחות טלפון, פגישות זום ושיווק ברשתות החברתיות, כרטיס ביקור דיגיטלי ייתן לכם תדמית חדשה, מקצועית ומתקדמת יותר.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה האתר הקטן שלכם שיוביל את כל מי שצופה בו למידע תמציתי, חשוב ונחוץ, יציג אתכם בצורה שתבנה לכם תדמית טובה ומוניטין גבוה. בתוך מספר שניות הלקוחות הפוטנציאליים יוכלו לצפות בכל המידע הרלוונטי על העסק שלכם, ליצור איתכם קשר או להשאיר לכם פרטים.

מהם היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי?

* זהו כרטיס "חי" דינמי, אשר מצליח לגרום לאינטראקציה בין בעל העסק לבין הלקוחות הפוטנציאליים.

* כרטיס הביקור הדיגיטלי יציג את העסק שלכם בצורה הטובה והמקיפה ביותר. על ידי הצגת מגוון רחב של תמונות, תכנים וסרטונים.

*הלקוחות שלך יוכלו לנווט אל בית העסק בלחיצת כפתור אחת דרך ה- waze

*כל פרטי ההתקשרות של העסק מופיעים בכרטיס בצורה נוחה ונגישה

 *בכרטיס ישנו טופס להשארת פרטים, כך שבכל יצירת קשר של לקוח פוטנציאלי יתקבלו אצלך מייד במייל פרטי הפנייה

*הכרטיס יופיע במנוע החיפוש של גוגל, ויקנה לך נוכחות דיגיטלית מרשימה

*בכרטיס יופיעו עדויות של לקוחות ממליצים, וסיפורי הצלחה של העסק שלך

*הכרטיס מותאם באופן רספונסיבי לכל סוגי המכשירים

*כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול לשמש כדף נחיתה / אתר one-pager

 כולם כבר עושים כרטיס ביקור דיגיטלי?

 היום כל עסק שמכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו, מבין שזאת הדרך המיוחדת והחדשנית להציג את העסק שלו בפני הלקוחות שלו. השימוש בסרטון ובצילומים, המידע הקצר והתמציתי – כל אלה גורמים למי שמקבל את הכרטיס להבין בכמה שניות מי אתם, מה אתם משווקים ולרצות להיות חלק מההצלחה שלכם.

אהבתם? שתפו את הכתבה >>

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin

מאמרים נוספים

כרטיס הביקור הדיגיטלי ישנה הכל בעסק שלך!