כוכבית ארנון

מנכ"לית KA-CXpert AI

חברת ייעוץ וליווי ארגונים
מרצה בכירה ל AI CX

חברת KA נוסדה על ידי כוכבית ארנון והינה חברת ייעוץ מובילה המתמחה בשני תחומים מרכזיים:
בינה מלאכותית (AI) וחווית לקוח (CX).

החברה מציעה פתרונות חדשניים וייחודיים לארגונים ואנשים אמיצים השואפים להצליח בעולם העסקי המתפתח ואשר עומד להתפתח במהירות שלא הכרנו!

אנו שואפים להעצים כל תושב בישראל באמצעות ידע וכלים בתחום הבינה המלאכותית.
אנו מאמינים כי הבנה עמוקה של טכנולוגיה זו תאפשר לאזרחי ישראל להוביל בחדשנות לשפר את איכות חייהם ולתרום לצמיחה כלכלית וחברתית.

איך נעשה זאת? על ידי הנגשת לימודי בינה מלאכותית לכל שכבות האוכלוסייה נבנה עתיד בו ישראל תהיה מעצמה טכנולוגית מובילה עם הון אנושי מיומן ומוכן לאתגרי המאה ה-21.

אנו מאמינים כי שילוב של חווית לקוח מעולה עם טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית הוא המפתח להצלחה בעידן הדיגיטלי.

כוכבית ארנון היא מומחית מובילה בתחומי חווית לקוח ובינה מלאכותית. בעלת ניסיון של מעל 25 שנים בניהול בכיר בארגונים מובילים, כוכבית מביאה ידע עמוק וראייה אסטרטגית לכל תחום.

  • מרצה בארגונים ובאקדמיה
  • חוקרת ומתמחה ב-AI ושילובו בארגונים
  • מנהלת "AI Broadcast לאנשים עסוקים"
  • לשעבר סמנכ"לית בכירה בהראל ביטוח ופיננסים

•  בינה אנושית בינה מלאכותית ומה שבינהן
•  שירות וחווית לקוח – מנוע צמיחה ארגוני
•  מה בין ניהול למנהיגות

אנחנו גאים להציע למעלה מ-40 סדנאות מקצועיות בתחום שירות הלקוחות, מכירות, חווית הלקוח ובינה מלאכותית, כל אחת מהן מותאמת אישית למטרות ולדרישות הארגון.

הסדנאות שלנו לא רק מקנות ידע, אלא גם מציעות כלים מעשיים להעצמת צוותים, שיפור ביצועים והגברת שביעות רצון הלקוחות.

אנחנו פועלים בשיתוף פעולה עם כל ארגון כדי להבטיח שהתכנים יעודכנו ויספקו פתרונות מדויקים, אשר יובילו להצלחה ארגונית ולתוצאות מצוינות.

בחטיבת ה AI שתי מחלקות:

  1. האקדמיה -סדנאות והרצאות בארגונים ולפרטיים שימוש אישי בכלים.
  2. ⁠ליווי ארגונים להטמעת AI. שת"פ של KA עם מספר חברות תוכנה במשק לטובת אפיון ומימוש צרכים.

• שירות וחווית לקוח:
מיפוי וליווי מקיף בכל שלבי מסע ותהליכי לקוח, לרבות בחירת מיקור חוץ תוך הקפדה על שירות אישי וחווית לקוח ייחודית.

• BIG DATA:
שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לניתוח נתונים גדולים, המאפשרים קבלת החלטות מושכלות ומדויקות יותר.

• תפיסת שירות והטמעה:
פיתוח תפיסת שירות ברורה והטמעה חלקה של תהליכים חדשים בארגון.

• הטמעת כלים דיגיטליים:
יישום כלים דיגיטליים חדשניים והגברת הפרודוקטיביות.

• פיתוח עסקי וחיבורים בין ארגונים:
יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים בין ארגונים לפיתוח הזדמנויות עסקיות.

• מינוף והשבחת חברות:
הקניית ערך מוסף לארגונים על ידי מינוף יתרונות תחרותיים והשבחת תהליכים קיימים.

ליווי ארגונים בבחירת שותפים עסקיים כגון מיקור חוץ למוקדים ולתפעול או חברות טכנולוגיה בכל תהליך, מ- HR ועד CRM.

זיהוי צרכים: הבנת הצרכים הייחודיים של הארגון, מהיבטי תפעול ועד למשאבי אנוש, כדי לבחור שותפים מתאימים.

חקר שוק: ביצוע מחקר מעמיק על שוק המיקור החוץ והטכנולוגיה, כולל ניתוח מתחרים וזיהוי מגמות רלוונטיות.

הערכה ובחירה: הערכת חברות שונות בהתאם לקריטריונים שנקבעו, כולל ניסיון, מומחיות, ויכולת לספק פתרונות מותאמים אישית.

תהליך מיון: ניהול תהליך המיון של שותפים פוטנציאליים, כולל ראיונות, הצעות מחיר ודירוגים.

הסכמים ותקשורת: סיוע בניהול משא ומתן על הסכמים והגדרת תחומי האחריות והציפיות.

הטמעה: ליווי בתהליך ההטמעה של השותף הנבחר, כולל הכשרה והכוונה לעבודה משולבת.

מעקב ושיפור: ניטור מתמשך של תהליך העבודה עם השותף, כולל משוב והתאמה לשינויים בצרכים.

מהו מנטור?
בפשטות, מנטור הוא אדם שכבר השיג את המטרות שאנו שואפים להשיג, והוא יכול להדריך ולכוון אותנו במסע שלנו. מדובר באדם שחווה את כל הקשיים וההצלחות – ניסיונות, טעויות, אכזבות, שמחות, והשקעת מאמצים רבים כדי להגיע להישגים שלו.

מנטור טוב יכול לשנות באופן מהותי את המסע שלנו. הוא מספק תמיכה, מנטורינג והכוונה, ועוזר לנו להתמיד ולהשיג תוצאות משמעותיות.

בין לקוחותיי, אנו מציעים גישה למיטב היועצים המומחים בליווי אישי, המיועדים להעצמת מנהלים ועובדים, כך שתוכלו להגיע להצלחה עם תמיכה מקצועית וממוקדת.

השאירו פרטים