אחד ממתחומי העיסוק המשתמשים לרוב בכרטיסי ביקור דיגיטלי הם קהילת עורכי הדין. אם תסתכלו במשרד של מרבית עורכי הדין, כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין, מוסיף ערך רב לתדמית ולמוניטין שלו. הוא מאוד ייצוגי, מתומצת ומכיל בכמה פסקאות את כל המידע החשוב והנחוץ על עורך הדין כדי להציג בפני הלקוח הפוטנציאלי את היתרונות שלו בתחום המשפטי המבוקש.
בכרטיס הביקור הדיגיטלי יוכלו הלקוחות לצפות בסרטוני תדמית של עורך הדין, בתמונות ובלקוחות שכבר שכרו את שירותיו בעבר.
כל עורך דין שעושה היום שימוש בטכנולוגיות מתקדמות יודע ששימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי מוסיף ערך רב לשיווק העסק שלו, ליצירת אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים וכמובן הגדלת כמות העסקאות השנתיות.
לא מעט עסקים, קטנים ובינוניים כאחד, נוהגים להשתמש בכרטיס ביקור על מנת להציג את עצמם ואת העסק שלהם וכמובן במטרה למסור את פרטי יצירת הקשר שלהם. כרטיס ביקור מנייר הוא אמצעי טוב מאוד לשיווק העסק שלכם, אך בעולם הדיגיטלי של היום, בו מתנהלת לרוב תקשורת באמצעות שליחת הודעות, שיחות טלפון, פגישות זום ושיווק ברשתות החברתיות, כרטיס ביקור דיגיטלי ייתן לכם תדמית חדשה, מקצועית ומתקדמת יותר.
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה האתר הקטן שלכם שיוביל את כל מי שצופה בו למידע תמציתי, חשוב ונחוץ, יציג אתכם בצורה שתבנה לכם תדמית טובה ומוניטין גבוה. בתוך מספר שניות הלקוחות הפוטנציאליים יוכלו לצפות בכל המידע הרלוונטי על העסק שלכם, ליצור איתכם קשר או להשאיר לכם פרטים.